We investeren verder in EasyWebshop
8 december 2022 om 11:00
De afgelopen maanden heeft u weinig van ons gehoord. De reden hiervoor is dat we druk bezig waren om EasyWebshop nóg beter te maken. Achter de schermen hebben we nieuwe servers bijgeplaatst en onze infrastructuur uitgebreid. Een grote investering - in een enigszins moeilijk economisch klimaat - die blijk geeft van ons vertrouwen in de toekomst.
Wat heb ik aan deze update?
Onze grootste prioriteit is het 24/7 online en snel bereikbaar houden van uw webshop. Hoe vanzelfsprekend dat ook is, er komt toch heel wat bij kijken. Met deze update verbeteren we de stabiliteit en de snelheid van uw webshop aanzienlijk.
Eigen infrastructuur
EasyWebshop draait op fysieke servers in meerdere datacenters in Europa. We krijgen soms de vraag: waarom draait jullie applicatie niet gewoon in de cloud, zoals iedereen dat tegenwoordig doet? Dat is toch veel eenvoudiger en goedkoper?
Er zijn een aantal voordelen van onze aanpak:
- We zijn niet afhankelijk van één datacenter of van een cloud provider
- In vergelijking met andere aanbieders, laadt uw webshop veel sneller in
- De data van u en uw klanten worden niet gedeeld met cloudaanbieders
Dat laatste punt mag zeker niet onderschat worden. Privacy op het web is niet altijd vanzelfsprekend en dit komt de laatste tijd gelukkig steeds meer onder de aandacht. Dagelijks is er wel ergens een datalek en worden privégegevens schaamteloos doorverkocht. Wij gaan daarom met de grootst mogelijke zorgvuldigheid met uw data om.
EasyWebshop zal nooit de data van u en uw klanten met anderen delen. Dat garanderen wij!
Wat staat er verder nog op het programma?
Voor de komende updates kijken we vooral naar de suggesties van onze klanten. Deze worden verzameld op onze updatelijst.
We zijn nu druk bezig om het platform nóg gebruiksvriendelijker maken zodat u alle functies maximaal kunt benutten. En dat allemaal zonder dat u een dure developer of webdesigner hoeft in te huren.
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingen beheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- Meta tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren