Logs bekijken

Tekst vergrotenTekst verkleinen

LogsDe logs houden belangrijke gebeurtenissen op uw webshop bij. Gebruik logs om te controleren of e-mails correct zijn verzonden en om de aanmeldingsactiviteit op uw webshop te controleren.

Navigeer naar Instellingen > Meer opties > Logs.

Afbeelding van schrijven in een shoplogboek

De volgende gegevens worden bijgehouden:

  • Bestellingen van klanten
  • E-mails van en naar klanten
  • Succesvolle en onsuccesvolle inlogpogingen op uw account
  • Belangrijke e-mails van EasyWebshop

De logs vertellen u alleen of de e-mail met succes vanaf onze servers is verzonden. Als een succesvol verzonden e-mail niet aankomt op de bestemming, is er een probleem aan de ontvangende kant. Het meest voorkomende probleem is een defect geconfigureerde spamfilter die e-mails blokkeert. Neem in dit geval contact op met de helpdesk aan de ontvangende kant of gebruik een ander e-mailadres. De EasyWebshop ondersteuningsdienst kan alleen helpen als de mailbox van bestemming door ons is verstrekt.

Als een e-mail is aangekomen in de mailbox van de ontvanger, betekent dit niet dat de ontvanger de e-mail heeft gedownload, geopend of gelezen.

Logs worden na 3 jaar gewist. Vertrouw er niet op voor gegevensopslag op lange termijn.


Volgende pagina: Instant notificaties op smartphone

Starterswiki



Veelgestelde vragen Contact

Algemene voorwaarden Privacyverklaring 2009 ‑ 2024 EasyWebshop