We hebben het bestelproces eenvoudiger gemaakt
23 maart 2022 om 11:00
Als mensen uw webshop bezoeken is het natuurlijk de bedoeling dat ze iets kopen. En dat ze later terugkeren en vaste klant worden. Hiervoor is het belangrijk dat de winkelervaring zo prettig mogelijk verloopt.
Een belangrijk onderdeel hiervan is een soepel bestelproces. Zodat een vol winkelmandje zo snel mogelijk resulteert in een daadwerkelijke bestelling. Als hier eindeloos veel stappen voor moeten worden gezet (of zelfs de website vastloopt wat zelfs in 2022 nog vaak gebeurt - gelukkig niet bij onze webshops!) is dat irritant.
Wij hebben er de afgelopen 13 jaar veel aandacht aan besteed om het bestelproces steeds eenvoudiger te maken. Dat is de beste garantie voor een ultieme winkelervaring.
De laatste verbeteringen van het bestelproces
Klanten kunnen eenvoudiger een account maken, zonder dat dit gevolgen heeft voor de veiligheid:
- Detectie van het land gaat automatisch aan de hand van het e-mailadres, ip-adres en de taal
- De gemeente wordt automatisch ingevuld na het invullen van de postcode
- De bedrijfsnaam en adresgegevens worden automatisch ingevuld na het invullen van een geldig BTW-nummer
- Alle velden worden automatisch ingevuld als het account reeds is aangemaakt door u
- Het wachtwoord kan eenvoudiger worden hersteld
- Het e-mailadres kan eenvoudiger worden gewijzigd
Daarnaast is er de optie om als gast te bestellen (dus zonder wachtwoord en e-mailverificatie). U kunt ook zelf voor de klant bestellen met behulp van de Kassa app.
Dit kunt u binnenkort van ons verwachten
Over enkele weken komen wij met een update van het facturatieprogramma. Deze voorziet in vele extra mogelijkheden, waaronder het aanmaken van kredietnota's, gepersonaliseerde facturen, het doorsturen van facturen aan een boekhouder en nog veel meer.
Verder werken we aan vernieuwde productlijsten en gebruiksvriendelijke productfilters. Ook een nieuw app-platform staat op de planning.
Luisteren naar onze klanten heeft EasyWebshop gemaakt tot wat het vandaag is. Uw feedback is daarom zeer waardevol voor ons. Ook met een waarheidsgetrouwe review zijn we altijd heel blij! Neem bij vragen of suggesties contact met ons op.
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingen beheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- Meta tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren