Wanneer wordt mijn vraag aan de support beantwoord?
De responstijd van ons online support systeem ligt doorgaans tussen enkele minuten en enkele uren op werkdagen, afhankelijk van de drukte. Tickets die voor 16u verzonden zijn, worden bijna altijd dezelfde werkdag beantwoord.
- Standaard tickets worden elke werkdag beantwoord, ook op zaterdagvoormiddag
- Priority tickets worden ook op zon- en feestdagen beantwoord
De online support hanteert een fair use policy: bij misbruik krijgen andere tickets voorrang, ook als ze op een later moment zijn verzonden. Op deze manier kunnen we support snel, efficiënt en gratis houden.
In deze situaties kan een antwoord langer op zich laten wachten:
- Bij het verzenden van een buitensporig aantal berichten
- Bij het verzenden van een groot aantal vragen die in de documentatie of veelgestelde vragen te vinden zijn
- Wanneer blijkt dat de stappen uit een voorgaande oplossing niet zijn gelezen of uitgevoerd
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingenbeheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- META tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren