Update klantenbeoordelingen
12 november 2018 om 17:30
We hebben onlangs in uw webshop de optie voor klantenbeoordelingen bijgewerkt. Er is ook iets in het beleid gewijzigd, dus deze update kan belangrijk voor u zijn.
Klantenbeoordelingen
EasyWebshop biedt een beoordelingsoptie voor uw webshop, producten en blogberichten. Deze optie is voor alle klanten gratis beschikbaar.
- Voor uw webshop en bestellingen
- Beoordelingen voor uw webshop zijn zichtbaar in onze webshop directory. Dit geeft uw webshop een voorsprong in zoekmachines, omdat beoordelingen en sterren worden geïndexeerd.
- Voor uw producten
- Uw klanten kunnen de door hun gekochte producten beoordelen. U kunt beoordelingen op basis van producten inschakelen en beheren via het productbeheer in Geavanceerd > Beoordelingen.
- Voor uw blogberichten
- Uw klanten kunnen beoordelingen aan uw blogberichten toevoegen. U kunt deze voor elk apart blogbericht inschakelen en beheren via Marketing > Blog.
Wie kan een beoordelingen schrijven?
- Alleen klanten kunnen beoordelingen toevoegen
- Eén beoordeling per bestelling, product of blogbericht
Uw klanten uitnodigen om een beoordeling te schrijven
U kunt de uitnodigingsmail voor beoordelingen inschakelen via Marketing > Klantenbeoordelingen.
Deze e-mail kan aangepast worden via Instellingen > Automatische e-mails. Zorg ervoor dat u de uitnodigingslink voor beoordelingen bijvoegt: deze link geeft uw klant toestemming om een beoordeling achter te laten.
Beoordelingen beantwoorden
- Beantwoord webshop- en bestellingsbeoordelingen via Marketing > Klantenbeoordelingen
- Beantwoord productbeoordelingen via Beheer > Producten
- Beantwoord blogbeoordelingen via Marketing > Blog
Beantwoord beoordelingen op een positieve en opbouwende manier. Vaak lezen nieuwe klanten de beoordelingen om een indruk te krijgen van de diensten die u verleent.
Klanttevredenheid weergeven in uw webshop
U kunt een widget voor klanttevredenheid aan uw webshop toevoegen via Marketing > Klantenbeoordelingen.
Beoordelingen verwijderen
Het verwijderen van beoordelingen is een gevoelig onderwerp. Wanneer een verkoop misgaat, heeft het verhaal meestal twee kanten. Sommige beoordelingssites verwijderen beoordelingen tegen betaling. Dit beschadigt de geloofwaardigheid van de beoordelingssite.
Beoordelingen voor uw webshop zijn zichtbaar in onze webshop directory. We staan verwijdering niet toe en u kunt ons ook niet betalen om ze te verwijderen. Uw klant kan een beoordeling verwijderen via het besteloverzicht in zijn of haar account of via de uitnodigingslink die per e-mail is verstuurd.
Productbeoordelingen en blogbeoordelingen zijn zichtbaar op uw website. Aangezien het uw website is, kunt u zelf beslissen welke beoordelingen er zichtbaar op zijn. Deze beoordelingen kunnen worden verwijderd.
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingenbeheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- META tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren