Nieuw CMS en productbeheer
21 december 2017 om 9:00
Onlangs hebben we twee grote projecten afgerond en geïmplementeerd in onze webshop software: nieuw paginabeheer (CMS) en nieuw productbeheer.
Beide interfaces zijn gebruiksvriendelijker gemaakt en laten u toe om nog efficiënter uw webshop te beheren. De applicatie is eveneens compatibel gemaakt voor tablet en smartphone: zo heeft u altijd en overal de controle over uw webshop.
Productbeheer
Als ondernemer is tijd een kostbaar goed: u wil geen tijd verspillen aan technische handleidingen of uitvissen hoe een applicatie werkt. Het nieuwe productbeheer is speciaal ontworpen om direct aan de slag te kunnen gaan zonder complexe handelingen.
Paginabeheer (CMS)
Het nieuwe paginabeheer focust op eenvoud en gebruiksgemak. In een handomdraai maakt u aantrekkelijke en informatieve pagina's, die automatisch geoptimaliseerd zijn voor zoekmachines.
Tip: houd uw pagina's consistent, vermijd afwisselende lettertypes en tekstkleuren. Maak gebruik van foto's om uw website tot leven te brengen.
Nieuwe updates
Het jaar 2017 was een jaar vol grote updates. Er kwam multishop functionaliteit, er werden nieuwe apps toegevoegd en er werd een SEO programma gelanceerd. Er werden nieuwe templates toegevoegd en een nieuwe interface voor webdesigners. Categoriebeheer, paginabeheer en productbeheer werden gebruiksvriendelijker en er werden 4 nieuwe talen toegevoegd, wat ons platform 20-talig maakt.
We gaan door met deze succesformule: meer gebruiksgemak, efficiënt beheer en verdere automatisatie. De updates kunnen gevolgd worden op onze updatelijst en in de nieuwsberichten.
Wat zal er niet veranderen in 2018?
In ons 8-jarig bestaan hebben we nog nooit onze prijzen verhoogd. Ook voor 2018 staat dit niet op de planning: we blijven de voordeligste webshopaanbieder met de meeste mogelijkheden!
Prettige feesten!
Namens EasyWebshop wensen we u graag een prettig kerstfeest en een gezellig eindejaar! Daarnaast wensen we u veel succes, nieuwe klanten en veel bestellingen toe met uw webshop in 2018!
Januari is traditioneel onze topmaand: veel ondernemers beginnen aan een nieuw project. Daarom breiden we onze capaciteit uit een voorzien we snelle helpdesk ondersteuning in het nieuwe jaar.
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingenbeheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- Meta tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren