Mijn foto / logo / achtergrond wordt niet aangepast

Dit komt doordat de oude versie nog in de cache van de webbrowser zit. Een webbrowser (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome...) bewaart webpagina's en afbeeldingen op de harde schijf. Zo kan bij een volgend bezoek de webpagina sneller worden weergegeven. Als u de pagina bezoekt, wordt de afbeelding op uw harde schijf getoond en niet de live versie van uw webshop.

Browser cache example

Om het probleem te verhelpen: bekijk de webshop pagina en klik op Pagina vernieuwen of Reload / Refresh page.

Of gebruik de sneltoetsen: F5 of CTRL + R (Command + R op Mac).

De nieuwste versie van de webpagina wordt nu ingeladen.

Een specifieke afbeelding vernieuwen

Sommige webbrowsers gebruiken agressieve caching: ze bewaren afbeeldingen ook bij het vernieuwen. In dat geval kunt u de afbeelding zelf vernieuwen:

Reload image

En als het nog steeds niet lukt?

  • Herstart de webbrowser
  • Verwijder alle persoonlijke data in de browserinstellingen
  • Gebruik een andere webbrowser
  • Bekijk uw website met een tablet of PC waarmee u uw website nog niet eerder heeft bezocht
  • Verander de naam van de foto (of de naam van het product) zodat de foto een nieuw adres krijgt

Veelgestelde vragen



Veelgestelde vragen Contact

Algemene voorwaarden Privacyverklaring 2009 ‑ 2024 EasyWebshop