Klanten krijgen een foutmelding bij betalingen via Mollie
Als u bij Instellingen > Betaalopties een koppeling maakt met Mollie wordt automatisch een account voor u aangemaakt. U ontvangt hiervan een e-mail om uw Mollie account en de betaalmethodes te activeren.
Vergeet niet om uw Mollie account én de betaalmethodes te activeren! Anders kunt u geen betalingen ontvangen.
Vanaf dat moment is de koppeling vanzelf in orde. Controleer echter zelf met een testbestelling of u goed wordt doorverwezen vanop uw webshop naar de betaalpagina.
Als u een foutmelding krijgt, dan komt dit meestal doordat de Live API key niet of niet correct is ingevuld. U kunt deze sleutel vinden in uw account van Mollie en kopiëren en plakken bij Instellingen > Apps > Geïnstalleerde apps > Mollie.
Voor extra hulp, zie de Mollie documentatie met schermafbeeldingen:
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingenbeheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- Meta tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren