Ik heb een e-mail ontvangen om mijn webshop te verlengen, maar ik heb net een betaling uitgevoerd
We verzenden onze herinneringsmails 30 dagen, 14 dagen en 7 dagen voor het verlengen van een webshop. Een laatste herinnering wordt 3 dagen voor de vervaldag verzonden.
Onze voornaamste reden hiervoor is omdat sommige webwinkeliers gedurende een langere periode met vakantie gaan. Zo ontlopen zij het risico dat hun webshop per ongeluk wordt teruggeschakeld naar de gratis versie.
Wanneer u een eerste bestelling plaatst voor één maand, krijgt u de volgende dag al een e-mail met instructies om de webshop te verlengen. Op dat moment heeft u echter nog voldoende tijd: de webshop en de inbegrepen domeinnaam blijven actief tot de vervaldatum.
Gelieve uw webshop niet op de laatste dag te verlengen! Het is immers mogelijk dat uw betaling later aankomt bij ons, bijvoorbeeld bij betaling via bankoverschrijving. Uw webshop wordt altijd verlengd op de vervaldatum: u zal dus nooit teveel betalen door vroegtijdig te verlengen.
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingenbeheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- Meta tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren