Ik heb een bestelling ontvangen maar mijn klant heeft niet betaald!
Controleer altijd of u de betaling ontvangen heeft, voordat u uw bestelling uitvoert (tenzij u achteraf betalen of betalen op factuur aanbiedt).
Bij de meeste betaalproviders is er een automatische terugkoppeling. Na de bestelling is de bestelstatus Bestelling ontvangen. Na de betaling wordt dit automatisch aangepast naar Betaling ontvangen.
Meestal ontvangt u van de betaalprovider ook een e-mail dat de betaling ontvangen is en kunt u dit ook controleren in hun backoffice.
Als u een bestelling heeft ontvangen, betekent dit dus niet automatisch dat u ook een betaling heeft ontvangen!
Helaas zullen er altijd klanten zijn die proberen te bestellen zonder te betalen. U kunt het best contact opnemen met de klant om na te gaan wat er is misgelopen.
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingenbeheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- META tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren