Hoe kan ik mijn webshop sluiten tijdens de opbouw?
Bij Instellingen > Webshop instellingen kunt u uw webshop sluiten. Klanten krijgen dan het bericht om later terug te komen. Intussen kunt u de webshop vullen met categorieën, producten en pagina's.
Een alternatief is het winkelmandje deactiveren. Dit kunt u eveneens instellen bij Instellingen > Webshop instellingen. Uw website blijft dan bereikbaar zodat u deze ook zelf kunt bekijken, maar bestellingen zijn onmogelijk.
Voor de indexering in zoekmachines raden we aan om de webshop niet te sluiten maar het winkelmandje te deactiveren. Wanneer een webshop gesloten is, wordt deze niet geïndexeerd of worden reeds geïndexeerde pagina's verwijderd uit de zoekmachine.
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingenbeheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- Meta tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren