Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?
U kunt uw e-mail adres aanpassen bij Instellingen > Account instellingen.
Hierna zal u een confirmatiemail ontvangen op het nieuwe e-mail adres: gelieve op de confirmatielink te klikken, zo niet zal u nog steeds alle mails op het huidige adres blijven ontvangen. De confirmatie is nodig om zeker te zijn dat het e-mail adres werkt: als het nieuwe e-mail adres niet correct is, zouden bestellingen niet worden doorgestuurd.
Nadat het e-mail adres aangepast is, kunt u inloggen met het nieuwe e-mail adres.
Waarvoor gebruiken wij uw e-mail adres?
- Notificaties van nieuwe bestellingen
- Contactopnames en (gastenboek)berichten van uw klanten
- Notificaties voor het verlengen van uw webshop en/of domeinnamen
- Alle communicatie met onze support
- Update notificaties (indien gewenst)
Uw e-mail adres wordt nooit publiek weergegeven op uw webshop: dit is om spam te voorkomen. Klanten kunnen contact opnemen met u op de pagina Contact door middel van een contactformulier met spambeveiliging.
- Introductie
- Product beheer
- Webshop configuratie
- Account en webshop Instellingen
- Betaalmethoden en Betaalproviders
- Facturen, algemene voorwaarden en BTW
- Verzendkosten instellen
- Kortingen en toeslagen instellen
- Domeinnamen registreren en verhuizen
- Meertalige webshop
- Connecties maken met externe platformen
- Webadressen personaliseren
- Meerdere webshops beheren (Multishop)
- Automatische e-mails naar klanten
- Een mooie lay-out ontwerpen
- Bestellingenbeheer
- Marketing
- Modules
- Back-ups nemen en gegevens exporteren
- E-mail en webmail
- Beheerdersaccounts
- Grote productfoto's uploaden
- Twee factor authenticatie
- Labels
- Meta tags - Website verificatie
- Chatfunctie
- Slideshow
- Bezoekers analyse - Google Analytics
- Filters
- Kassasysteem (POS)
- Formuliervelden
- Digitale of virtuele producten
- Symcalia reserveringssysteem
- Gastenboek
- De helpdesk contacteren