Ondersteuningsdienst



O.H. Hemelvaart
O.H. Hemelvaart 2025
We helpen u graag verder met uw vraag, maar houd er rekening mee dat het wat langer kan duren vanwege de feesdag.

We beantwoorden vragen vanaf de volgende werkdag, 30 mei 2025. Voor dringende ondersteuning kunt u een priority ticket openen.

Ondersteuning zonder account

Wij helpen u graag in het Engels, Duits, Frans, Spaans en Nederlands. Voor aanvullende diensten zoals dringende ondersteuning en hulp van ontwikkelaars, dient u eerst in te loggen.

Contact opnemenInloggenAccount maken

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
U kunt ons bereiken via het contactformulier op onze website. Om misbruik te voorkomen, is het formulier voorzien van ingebouwde spambeveiliging. Om te bewijzen dat u een mens bent, kunt u een miniquiz voltooien, een microbetaling van € 1 doen of inloggen.
Kan ik jullie telefonisch bereiken?
Om onze prijzen toegankelijk te houden voor kleine bedrijven, hebben wij besloten ons te concentreren op een online ondersteuningsdienst. Dit heeft zeker niet geleid tot een vermindering van de servicekwaliteit, zoals veel van onze trouwe klanten hebben bevestigd. Lees het volledige verhaal op de FAQ-pagina over telefonische ondersteuning.
Wanneer ontvang ik een antwoord?
Wij stellen alles in het werk om alle aanvragen snel en accuraat te beantwoorden. Tijdens kantooruren duurt dit doorgaans minder dan een uur. Zorg ervoor dat uw e-mailadres correct en functioneel is, en dat uw mailbox voldoende opslagruimte heeft. Ongewenste reclame, evenals onbeschofte en beledigende berichten, worden niet beantwoord.
Heeft u documentatie of een wiki?
Ja, er is actuele documentatie en een FAQ waar u vrijwel alle antwoorden kunt vinden.

Ticket ID

Controleer of u een antwoord ontvangen heeft op een voorgaande vraag.

Ticket ID -
E-mailadres

Deze website gebruikt geen trackingcookies en verkoopt geen persoonlijke gegevens.Algemene voorwaardenPrivacyverklaring 2009 ‑ 2025 EasyWebshop