Ondersteuningsdienst
Ondersteuning zonder account
Voor ondersteuning zonder account vragen we € 1 per contactopname. Op deze manier voorkomen we phishing en spam. Het is ook mogelijk om een gratis account te maken.
- Prijs: € 1 per ticket
- Snel geholpen (doorgaans binnen een uur tijdens de kantooruren)
- Echte hulp, geen AI en chatbots
- Waarom kost contact opnemen zonder account € 1?
-
We ontvangen heel wat contactopnames via onze website. Op een bepaald moment was meer dan 95% hiervan ongewenste reclame (phishing en spam). Spamfilters en puzzels bieden soelaas, maar zijn niet feilloos. Het is een kat- en muisspel en spammers weten ze na verloop van tijd te omzeilen. Of erger, belangrijke contactopnames gaan verloren tussen de spam.
Door er een economisch model aan te koppelen, wordt het verzenden van duizenden spamberichten opeens heel duur. Voor een klant met een serieuze vraag is € 1 betalen echter geen belemmering. Dankzij dit systeem kunnen we klanten met echte vragen een betere service bieden. - Welke wallets zijn geschikt?
-
Elke lightning wallet is geschikt. Goede wallets zijn Breez, Muun en Phoenix.
- Kan ik met bankkaart of PayPal betalen?
- Traditionele betaalmethoden zijn niet geschikt voor microbetalingen omdat de betaalkosten te hoog zijn. Daarom accepteren we enkel betalingen met de Lightning standaard. De meeste Lightning portefeuilles kunnen aangevuld worden met traditionele betaalmethoden.
- Is er een alternatief?
-
U kunt een gratis webshop maken en hiermee contact opnemen via de standaard ondersteuning. Nadat u een antwoord gekregen heeft, kunt u de webshop verwijderen of niets doen. Ongebruikte webshops worden na enkele weken automatisch verwijderd.
We streven ernaar om geen persoonsgegevens te verzamelen en de privacy van onze klanten te respecteren. Na (automatische) verwijdering van uw account ontvangt u geen communicatie meer van ons. - Wanneer ontvang ik een antwoord?
-
We doen ons best om alle vragen snel en correct te beantwoorden. Tijdens de kantooruren kan dit meestal binnen het uur.
Zorg ervoor dat uw e-mailadres correct is, goed werkt en dat uw mailbox niet (bijna) vol is.
Ongewenste reclame, onbeleefde en beledigende berichten worden niet beantwoord.
Ticket ID
Controleer of u een antwoord ontvangen heeft op een voorgaande vraag.