Drinkmarket Ghekiere

Drinkmarket GhekiereTevredenheidsscore: 2.3/5
3 stemmen, 28 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

shop.drinkmarketghekiere.be




Drinkmarket Ghekiere
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 28 beoordelingen gevonden.

Mevr. ann verstraete25 juli 2020 om 14:56

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Heb nog niets ontvangen... dus ja, wat kan ik zeggen. Ik bestel om de oudere mensen een biertje aan de deur te zetten... we voelen ons eenzaam... pfff, da het maar vlug stopt.

Mevr. ann verstraete21 juli 2020 om 13:25

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Zoals altijd... perfect in orde!
Tip voor suikerpatienten .. koop gerust Firefleysapjes.. erg lekker!

Ms. Lien Naessens16 juni 2020 om 14:06

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Heel tevreden.
Vriendelijke en klantgerichte service. Ze gaan echt "all the way" (letterlijk, want het leveradres bleek niet zo makkelijk te vinden). Dankbaar dat ik deze bestelling kon doen vanuit buitenland (waar ik woon) en dat deze vervolgens aan huis (Belgiê) geleverd kon worden. Ook de ontvanger zelf was heel tevreden met de biermand en zal er met plezier kunnen op klinken!

Prijs- en kwaliteitwaardig!

Mevr. justine feyers2 juni 2020 om 16:55

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Overzichtelijke webshop met veel steekbieren. Goede prijs. Mis wel uitleg bij de biertjes. Ik deed een bestelling online en een uur later kreeg ik al bericht dat alles klaar stond. Top service! De vele West Vlaamse biertje zullen smaken.

Webshop Directory

Categorieën