De Wisselstraat

De WisselstraatTevredenheidsscore: 4.9/5
31 stemmen, 222 beoordelingen




De Wisselstraat
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 222 beoordelingen gevonden.

John Warnars11 juni 2026

Alles wat besteld is zag er schoon en netjes uit, alles geleverd..., bedankt.

Wigger Jonker8 juni 2026

Rails is als nieuw en goed verpakt in brievenbuspakket.

Peter Croeze7 juni 2026

Ik heb een nette prijs betaald voor een goede wagon die in mijn verzameling past.

John Koolen6 juni 2026

Alles is goed aangekomen en goed verpakt

henk plas29 mei 2026

deze mensen verkopen mooie tweede hands producten
voor een eerlijke prijs, ze vertellen ook hier
duidelijk de staat van het product, ik heb zelf
5 locomotieven gekocht en deze waren boven mij
verwachting, kortom deze firma is echt een aanrader. Henk.p

Wigger Jonker23 mei 2026

De rails zijn niet van nieuwe te onderscheiden en vlot geleverd.

Nico Meininger20 april 2026

Ik kon daar een zeldzaam onderdeel van Märklin kopen.
Ben er blij mee

G van Overbeek9 april 2026

Heb met Hans en Jos leuke zaken kunnen doen, producten netjes verpakt, en snel geleverd.
Zeker een aanrader.

H J Van Dijk31 maart 2026

Bestelling was snel en correct geleverd. Ben heel tevreden over deze webshop. Modellen 2e hands waren keurige staat en zoals beschreven en afgebeeld.

Rob Van den Heuvel26 maart 2026

Ruime keuzein n-spoor spullen. Goed geprijsd. Goed verpakt en snel verzonden. Wat wil je nog meer?

Martin Binnekamp17 maart 2026

Snel verzonden, goed verpakt en de verlichtingsset ziet er perfect uit. Aanrader.

J Vonk23 februari 2026

Snel en goed

Michel Luesink10 februari 2026

.

Theo Kok10 februari 2026

Goedemiddag,

Zojuist mijn bestelling in goede orde ontvangen.
Was keurig verpakt.

Hans Lammers7 februari 2026

Fijne webshop om trein materialen te kopen. Goede verzend service.

Wim Visser7 februari 2026

Opnieuw weer artikelen van de wisselstraat ( Hans&Jos) ontvangen
Welke keurig mooi en goed verpakt en snel geleverd werden
Prima order informatie en afwerking
Kan de wisselstraat aanbevelen 👍👍

L. Sikkema30 januari 2026

Prima en snelle levering.

Hans Lammers20 januari 2026

Fijne zaak, goede prijs en goed en snel verpakt en verzonden. Zeker een aanrader.

André Boerland17 januari 2026

Perfekt! Precies als verwacht, wordt ik blij van :-)

Dave Kempe16 januari 2026

Tevreden, jammer dat bestelde producten niet origineel waren en daarom niet geleverd konden worden. Heb excuus gehad.
Volgende keer hopelijk beter.
Verder prima service.

Gert-Jan Langelaar14 januari 2026

Echt top item en zeeer snel geleverd…

Hans Lammers12 januari 2026

Fijne zaak, mooie prijzen om hobby betaalbaar te maken/houden. Correcte levering en goed verpakt.
Aanrader.

Michel Van Midden11 januari 2026

Ik heb 2 mooie occasion treinen gekocht welke snel goed verpakt aankwamen. Een van de tenders bleek wat krassende geluid te produceren. Na mail-contact werd er direct meegedacht over een oplossing en waren Jos en Hans bereid om bij mij thuis te komen om het euvel te bekijken. Uiteindelijk viel het zelf op te lossen maar de klantenservice en hulpbereidheid is echt uitstekend. Top zaak en zeker aan te raden.

Frans Schuurmans6 januari 2026

Goed van prijs, netjes Verplak en snel geleverd


Webshop Directory

Categorieën


Deze website gebruikt geen trackingcookies en verkoopt geen persoonlijke gegevens.Algemene voorwaardenPrivacyverklaring 2009 ‑ 2026 EasyWebshop