Pink Banana

Pink Banana

www.pinkbanana.be

Pink Banana
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 15 beoordelingen gevonden.

Mevr. Myriam Goris10 november 2021 om 12:54

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik was verbaasd dat mijn bestelling zo snel was toegekomen. De oorbellen waren nog mooier in het echt en op een super leuke manier verpakt. Blij verrast :)

Pink Banana10 november 2021 om 13:15

Bedankt voor dit fijn compliment! Geniet van je oorhangers!

Mevr. Linda Willaert24 september 2021 om 17:30

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Even mooi in 't echt als de foto beloofde. Snel aangekomen en heel leuk verpakt. Dank je wel pink banana. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Pink Banana24 september 2021 om 18:16

Dankjewel voor deze superfijne beoordeling en tevreden dat je blij bent met de aankoop. Ik zou zeggen, geniet ervan!

Mevr. Nadia Vansantvoort18 mei 2021 om 16:03

Vlotte afhandeling van bestelling, prachtige juwelen, snelle levering, super goed en mooi verpakt met kleine attenties erbij die een leuke verrassing waren. Zeer tevreden :-)

Pink Banana18 mei 2021 om 17:50

Dankjewel voor de fijne beoordeling, het doet me veel plezier dat je tevreden bent!

Mevr. Daniëlle Vachaudez24 december 2020 om 21:00

Correcte levering van prachtig materiaal!

Pink Banana26 december 2020 om 10:07

Dankjewel voor deze fijne reactie...het doet me veel plezier!

Mevr. Petra Starinieri21 december 2020 om 13:39

Prachtige juwelen � Snelle levering en verpakt in een superleuk kadootje! �

Pink Banana22 december 2020 om 10:46

Dankjewel Petra voor deze fijne beoordeling, ik ben er super blij mee!

Ms. Ellen Meynen10 december 2020 om 13:16

Mooie webshop, mooie juwelen en leuke shoppers! Snelle en vlotte levering! super content :)

Pink Banana10 december 2020 om 15:21

Dat doet me veel plezier! Dankjewel Ellen

Dhr. Anton blokken29 november 2020 om 12:26

Alles goed verlopen . Goede kwaliteit . Top . Zeker een aanrader !

Pink Banana29 november 2020 om 13:46

Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling, Anton!

Mevr. Christel Habils23 oktober 2020 om 13:38

Vlotte afhandeling en mooie verpakking �

Pink Banana23 oktober 2020 om 14:29

Met zeer veel plezier gedaan! Dankjewel

Mevr. wendy jans22 september 2020 om 18:01

Supermooie collectie, duidelijke webshop en snelle verzending ��
Aanrader!!!

Pink Banana23 september 2020 om 9:30

Dankjewel voor deze super beoordeling!

Mevr. Linda Vanloffelt14 september 2020 om 8:24

Mooie spulletjes en super service. Deze webshop is een aanrader.

Pink Banana14 september 2020 om 9:55

Dankjewel Linda!

Mevr. Danielle Weyders12 september 2020 om 13:15

Bedankt voor de super service ❤️

Pink Banana12 september 2020 om 15:35

Dat is zeer graag gedaan!!!

Mevr. Christa Joris11 september 2020 om 13:29

Zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de producten plus ik ben heel blij met de mooie shoppers die ik heb besteld! Dank u.

Pink Banana12 september 2020 om 15:36

Dankjewel Christa, super blij dat je tevreden bent.

Ms. Hanne Coemans3 september 2020 om 18:35

Snel geleverd, goede kwaliteit. Tevreden mee! Alles was mooi verpakt dus ook een plezier om uit te pakken.

Mevr. Daniëlle Vachaudez6 augustus 2020 om 15:19

Levering van de bestelling is, weer eens, zeer vlot verlopen. En ook nu kon mij weer verheugen in heel mooi en degelijk materiaal!
Fan van Pink Banana, zeker weten!

Mevr. Edith Dumoulin14 juli 2020 om 13:50

Hele mooie juweeltjes en perfecte levering. Het aanbevelen waard.

Webshop Directory

Categorieën